Go!Greenstore FAQ - Go!Greenstore

Go!Greenstore aanbiedingen

Categorieën

Merk

Bestellingen boven de € 125,- geen verzendkosten

Go!Greenstore FAQ

Hieronder ziet u een overzicht van de meest gestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Hieronder toegelicht:
Bestellen
- Retourneren - Verzenden - Handelsnamen

 

Bestellen

Bestelling plaatsen

Op onze site gaat u naar de productcategorie naar keuze via 'assortiment'.
U kunt ook de naam van het product of het ingrediënt waar u naar op zoek bent intypen in de zoek balk rechts bovenaan. Wanneer u het product van uw keuze heeft gevonden, klikt u op ‘Bestel’. U ziet het product dan virtueel bewegen naar het winkelmandje. In uw persoonlijke Go!Green winkelmand je ziet u de productnamen van de door u geselecteerde producten.

Bestelling afronden

Wanneer u zeker weet dat u alle producten die u wilde bestellen heeft geselecteerd, klikt u op: “Afrekenen”.
U ziet bovenaan hoeveel producten uw winkelmand bevat. 
Dan volgen er 3 stappen:

  1. Account informatie
  2. Verzendmethode
  3. Betalingsmethode

Account informatie

Registreren als klant heeft verschillende voordelen: u kunt bij toekomstige bestellingen snel en eenvoudig bestellen omdat uw gegevens in ons systeem worden opgeslagen. U kunt kiezen voor aparte factuur- en verzendadressen. Uw gegevens blijven uitsluitend voor u persoonlijk toegankelijk en worden beveiligd opgeslagen. U kunt er ook voor kiezen om af te rekenen als gast. Uw gegevens worden dan niet opgeslagen.

Verzendmethode

U kunt kiezen voor verzenden tegen regulier tarief, of afhalen op onze locatie: Overtoom 557, te Amsterdam.

Betalingsmethode

Hier kunt u de betaalmethode kiezen. Let er op dat de verzendkosten per betaalmethode verschillend kunnen zijn.

Bestelling annuleren / Retourneren

Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Heeft u de bestelling al thuis ontvangen dan heeft u 7 dagen de tijd om ons op de hoogte te brengen en de bestelling terug te sturen. Deze verzendkosten komen voor uw rekening.

Bestelling volgen

Uw bestelling wordt verstuurd met PostNL. De volgende werkdag wordt u bestelling meestal al aangeboden door PostNL. Heeft u uw bestelling niet binnen 2 werkdagen ontvangen, neem dan contact met ons op. U ontvangt dan van ons een email met hierin de ‘Track & Trace’ code van uw bestelling. Deze geeft u alle informatie wanneer uw bestelling zal worden aangeboden en waar deze zich op dat moment bevindt.

 

Verzenden

Snelheid

Uw bestelling zal binnen 36 uur worden aangeboden op het door u gekozen verzendadres. Wanneer wij niet kunnen voldoen aan deze termijn wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld.

Verzendkosten

Voor verzending van producten brengen wij portokosten (regulier tarief) in rekening. Heeft u de mogelijkheid om uw bestelling in Amsterdam op te halen? Dat scheelt verzendkosten!
Kiest u voor afhalen? Na uw bestelling ontvangt u een email van een van onze medewerkers met informatie over het afhalen bij onze locatie op de Overtoom 557, te Amsterdam.

Afhalen bestelling

Bestellingen kunnen afgehaald worden op onze locatie in Amsterdam. Na uw bestelling ontvangt u een email van een van onze medewerkers met de afhaalgegevens.

Locatie

Bestellingen kunnen afgehaald worden bij:

Your Health Coach
Overtoom 557
1054 LK Amsterdam

Wij zijn gevestigd binnen Sports & Health Club David Lloyd Amsterdam.

Openingstijden:
Ma t/m vr: 7.00 - 23.00 uur
Za en zo: 9.00 - 20.00 uur 

www.yourhealthcoach.nl

 

Handelsnamen

Go!GreenStore® is een onderdeel van het geregistreerde merk Go!Green®, eigendom van Your Health Coach.
Your Health Coach is gevestigd in Amsterdam:

Overtoom 557
1054 LK Amsterdam

Kvk: 34263188, te Amsterdam
BTW: NL 1728.21.526.B01 

Bankrekening: 32.82.630
IBAN: NL79INGB0003282630
BIC: INGBNL2A

www.yourhealthcoach.nl
www.gogreenstore.nl
www.gogreenbar.nl
www.gogreenkids.nl 

Stay Go!Green

Ontvang de Go!Green nieuwsbrief

Volg ons via social media

Klantenservice

Ma t/m vr: 7.00 - 23.00 uur
E-mail: info@gogreenstore.nl
Binnen 24 uur antwoord